xXxXxX Tinik Világa XxXxXx

Site

Informations:

Link me:

 

-->More?<--

Szerkesztők: Ada,Tina

Design:Ada

Nyitás: 2006.07.27
Téma:Tinik

Tárhely: ( x )

Menü

 

 

Kattints a képre a teljes mérethez!

Kattints a képre a teljes mérethez!


 Te is itt szeretnéd látni buttonod?Nincs más dolgod, mint beírni szándékod a Vendégkönyvbe, és már kint is vagy! Persze mindennek meg van az ára...Ennek az, hogy te is kirakod a mi buttonunkat saját oldaladra!

Üdv.:Ada & Tina

 


Akinek esetleg kinn van a VK-jában a válaszom, hogy a csere megtörtént, és még sincs itt a buttonja, akkor az azért van, mert az oldala bezárt, vagy törölt volt, mikor én frissítettem a buttonok érvényességét. Sorry! Ha újra üzemelsz, írj a VK-ba!

 

 


 

Főoldal
Főoldal : Márkatetoválás

Márkatetoválás

Tina  2007.08.26. 15:20

Bizony, már az sem új, hogy valaki magára varrassa kedvenc márkájának logóját. 2 érdekes(vagy inkább abnormális) cikk.

Már most jobb, ha megtanulják a tetoválómesterek az olyan márkák, mint például a Chanel, a Gucci vagy a Ralph Lauren logóinak a megrajzolását, a legújabb trend ugyanis a brandlogók testre festése. A 22 esztendős Peter McBride-nak nem voltak határozott elképzelései a testére varratandó mintát illetően, amikor belépett a washingtoni tetoválószalonba. Ahogy a sorban állva tépelődve nézelődött, megakadt a szeme a sorban előtte álló férfi Ralph Lauren-pólójának a logóján. "Megláttam a fölsőt, és döntöttem" - mondta a Newsweek amerikai hetilap újságírójának a mellére végül a jól ismert lovaspólós márkajelet tetováltató fiú. Bármilyen furcsának tűnik is Peter elhatározása, a márkahűség ehhez hasonló megnyilvánulása korántsem egyedi eset. Egy New York-i tetoválómester állítása szerint a brandtetoválálás - a Chanel divatmárkától kezdve a Guccin át a Windowsig vagy a PlayStationig - egyre inkább terjed el a tengerentúlon. Üzenet a bőrben De nem a márka "bőrbe rajzolása" az egyetlen vadhajtás a tetoválások terén, amin akár még egy sokat tapasztalt tetováló-művész is megütközhet. Egy tisztességben megőszült idős amerikai hölgy, Mary Wohlford például - a Newsweek egy másik cikke szerint - a végső óhaját tetováltatta a mellkasára, miszerint: "Nem újraélesztendő!" A 80 éves asszony reméli - így az írás - hogy mindenki számára világosan fejezte ki magát. "Az emberek talán azt hiszik, megbolondultam, de szerintem ez a módja a kommunikációnak teljesen rendben van - nyilatkozta az idős nő a Newsweeknek. "Néha a legőrültebb ötletek a legelőremutatóbbak" - tette hozzá a meglepően virgonc hölgy. Hogy "éles helyzetben" számít-e valamit az effajta "közlés", igencsak kétséges. A lap szerint ugyanis ha például egy sürgősségi osztályon vagy műtét közben komplikációk lépnének fel egy olyan betegnél, aki a testére tetováltatott ilyen üzenetet, az jogi és orvosi szempontból mit sem számítana - bár a Newsweek által megkérdezett orvosi és jogi szakértők "igen nagyra értékelik" Mrs. Wohlford eredetiségét. Az, hogy a hírességek között jó páran vannak, akik - különleges egyéniségüket hangsúlyozandó - számos műalkotással díszítették már különböző testtájaikat, nem meglepő. Akár David Beckham angol focistáról, Angelina Jolie színésznőről, Johnny Depp színészről, Dennis Rodman kosarasról, Tommy Lee zenészről vagy az ő Pamelájáról Hollywoodból beszélünk: mindannyiuknak már-már szenvedélyévé vált a "tetova", félévente újabb színpompás ábrát fedezhetünk fel valamely porcikájukon. Ez még mind nem meglepő, de az, hogy például Winston Churchill angol államférfinak egy horgony volt a karjára tetoválva, vagy hogy Robert de Niro színész egy párduccal büszkélkedhet - nos, az már igen. A szolid-szelíd barna színésznő, Sandra Bullock a köldöke alá "varratott" egy nonfiguratív remeket. /mediainfo.hu/ A tömeges tetoválási láz a sztárok körében az 1990-es évek elején indult, és hogy ez messze nincs elhalóban, arra bizonyíték Hollywood legújabb és leghisztérikusabb üdvöskéjének, Lindsay Lohannek a befektetési terve: egy luxus tetoválószalon, kifejezetten sztároknak. Egy, a luxusszolgáltatásokról és termékekről író site szerint Lohan kisasszony úgy tervezi, hogy az üzlet berendezésének nagy részét maga alakítaná ki. A portál hatalmas üvegfelületekkel kápráztat majd el, betekintés engedve az odajáró celebek (nem) mindennapi szenvedéseibe - (nem) mindennapi perceket szerezve ezzel a mindennapi embereknek. Muzeális érték? Az, hogy a tetoválás manapság már szubkultúrán innen is elfogadott, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy az elmúlt fél évben két patinás, egy bécsi és egy newcastle-i múzeum is bemutatott egy-egy, a maradandó testfestés történetéről szóló kiállítást. A tavasztól nyár végéig, a bécsi Természettudományi Múzeumban bemutatott tárlat napjaink divatos motívumaitól, a hatvanas évek tabudöngető, az egyén szabadságát kifejező ábráin át egészen a gyökerekig, Ötzi és kortársai történeteket elmesélő testfestményeiig kalauzolta el a látogatókat. Mivel a tetoválás európai elnevezése James Cook angol felfedezőtől származik - aki 1769-ben Tahitin járva, az ott látott testfestő eljárás nevét, a "tatau"-t "tatow" formában angolosította, s ebből származik a mai tattoo kifejezés -, nem meglepő, hogy a másik, e témakörben rendezett kiállítás a ködös Albionban székel. A Newcastle-i Egyetem Régészeti Múzeumában az év végéig látogatható tárlat a tetoválás angliai történetén túl - amelyben bizony fellehető jó pár, a királyi családra nézvést igencsak "kompromittáló" tény - bemutatja a legnépszerűbb szimbólumokat, és azok jelentésváltozását is, korról korra. /origo.hu/ Te melyik márkát tetováltatnád magadra? Nemrégiben végzett felmérést a Millward Brown Mexikóban. Ki gondolta volna, hogy a tetoválást kedvelő fiatalok közül minden harmadik hajlana arra, hogy ily módon is kifejezze márkahűségét? A Millward Brown kutatócég mexikói irodája a Mexico City nagyvárosi körzeteiben élő fiatalok körében végzett felmérést. A tetoválás története évszázadokra, évezredekre nyúlik vissza, s a testet ékesítő rajzok, ábrák, feliratok korról-korra változó módon, de mindig fontos mementói voltak az aktuális divatoknak vagy épp a legintimebb érzéseknek, tapasztalatoknak. A kutatók most arra keresték a választ, hogy miként van ez napjainkban, amikor a tetoválások divatcikké, fontos kiegészítőkké váltak, s az olyan márkák, mint a Levi's, a Chanel vagy a Converse mind felhasználták a tetoválást reklámjaikban. Magyarán, vajon magukra tetováltatnák-e a fiatalok a kedvenc márkáikat, s ha igen, tovább gondolható, hogy miként használhatóak ezek az eredmények a márka-fogyasztó kapcsolat további elmélyítésében. Népszerű a tetoválás A Millward kutatói azt találták, hogy a 13 éves vagy annál idősebb fiatalok nagyobb része hajlik a tetoválásra: minden öt megkérdezett nagyvárosi kamaszból három nyilatkozott úgy, hogy szívesen tetováltatna magára valamit. A válaszadók negyede nem akart márkázott tetoválást, ugyanakkor a szokásos témák (kezdőbetűk, nevek, vallási jelképek, stb.) már vonzóak voltak számukra is. Ezzel szemben háromból egy válaszadó szívesen fejezné ki a márkahűségét akár tetoválással is, legyen szó a márka nevéről vagy logójáról. Az, hogy mely márkákat viselnék magukon a fiatalok, nagyon változó volt, s összesen 52 márka kapott egynél több említést. A nagy szórás ellenére egyértelmű győztest hirdethetünk. "Always Coca-Cola" A márkázott tetoválásról kedvezően nyilatkozók majd egytizede mondta azt, hogy a Coca-Cola az a márka, amellyel a legszívesebben "megbélyegeznék" magukat. Persze ez nem is olyan nagy meglepetés, ha meggondoljuk, hogy a felmérésnek helyet adó Mexikóban az éves kólafogyasztás 110 liter/fő, s lakói ezzel világviszonylatban rögtön másodikak az Egyesült Államok mögött. top tetkók A Coke mögött futott be a Nike, amelyet minden harmincadik válaszadó tartott a legvonzóbb tetoválás témának. A top10-ben szerepelt még a Sabritas snack márka, a Telcel és Movistar mobilcégek, az adidas és a Puma, illetve a Ford. Kik a márkahősök? A bővebb listán azt láthatjuk, hogy több italmárka is kapott szavazatokat, így a Coke mellett a Pepsi és két mexikói sörmárka, a Sol és a Coronita. A legjobbak közé került Nike, adidas és Puma mellett a sportfelszerelések és ruházati cikkek is több további említéssel képviseltették magukat, s listára került a Converse, a Zara, a Diesel, a New Balance és a Reebok is. A fentieknél némileg jobban meglepte a kutatókat az, hogy három mobilcég is beverekedte magát a tetoválásra érdemesek közé. Feltehetőleg a Telcel, a Movistar és a Telmex erős márkázásának, jó pozícionálásának és célérzékeny kommunikációjának köszönheti, hogy a fogyasztókban ilyen erős kötődést tudtak kialakítani. Néhány "kult" márka is kapott említést, így például az ország legnagyobb állami egyeteme (UNAM), a Puma focicsapata és a Sabian cintányérok. És miért? Alfonso Díaz és Jorge Alagón, a Millward Brown México munkatársai cikkükben Martin Lindstrom "BRAND sense" című könyvére hivatkoznak, hogy választ találjanak a fenti kérdésre. Eszerint a fogyasztók legnagyobb eséllyel azon márkákat viselnék magukon tetoválásként is, amelyek tisztán érthető kulcsokat adnak számukra ahhoz, hogy meghatározhassák magukat, helyüket az adott márkához képest. Feltehetőleg, aki "megbélyegzi" magát a márkával, azért teszi, mert úgy érzi, hogy a márka az "övé". Ily módon a márkázott tetoválás egy olyan aktus, melynek során a márka fizikálisan és szimbolikusan is a fogyasztó részévé válik. Ha úgy vesszük, ez maga a márkázás a lehető legdirektebb értelmezésben. A tetoválás nagy eséllyel élethosszig tartó kapcsolatot eredményez a viselővel, s ez igen hízelgő perspektíva lehet a hirdetőknek. A márkázott tetoválás tehát a fogyasztó és a márka közötti különleges kapcsolat kifejezője, amihez a fogyasztókat értelmi és érzelmi síkon is meg kell fogni, méghozzá olyan mértékig, hogy a márkát magukénak, hozzájuk tartozónak érezzék. Mint a kutatók kiemelik, sokak szerint épp az lehet a márkázás végső célja, hogy a márkát "átadjuk" a fogyasztóknak. Az, hogy a bőrükön viselnék, annak egyfajta fizikális kifejezője, hogy már egy ideje a szívükben viselik.

 

×Bejelentkezés×

Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

×Számláló×

Indulás: 2006-07-27
 
 

Vélemény
Szülők, osztálytársak, barátok. Van rólad egy elképzelésük.
Megfordult már a fejedben, hogy nem vagy olyan mint amilyennek elvárják?

Nem viselkedek úgy, ahogy elvárják!
Előfordul, hogy lázadok
Hű vagyok magamhoz,de azért megfelelek mindenkinek
Csak mások véleménye a fontos!
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

Tini olvassa a lapot.

xxx Hírlevél xxx
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Add a Startlaphoz
xXx Szavazás xXx
Lezárt szavazások
 


Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?